tirsdag 22. desember 2009

God jul og Godt nyttår!

Ville bare benytte et innlegg på bloggen til å ønske alle venner og bekjente der ute en riktig god julefeiring, og et godt nytt år.
Det har vært artig å entre bloggverdenen, og kjekt å følge med på de andre flotte bloggene til dyktige naturfotografer.
Vil gi en takk til alle som har inspirert gjennom gode bilder, og en takk til alle som har vært innom bloggen min og hilst.

Jeg har hatt et flott år i naturen med kamera, og ser virkelig frem til hva 2010 vil by på av opplevelser.

mvh Knut Børge

5 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Takk for det! Ønsker deg en god jul og et spennende godt nytt år :) Takk for bildene du har vist oss i år, veldig artig å følge bloggen din.


Rune

Rune Sveinsgjerd Karlsen sa...

Hei Knut

Det er kjekt å følge bloggen din noe jeg er sikker på at det og blir når vi kommer over i 2010:-)
Ønsker deg en riktig god jul og et foto og opplevelsesrikt nytt godt år!

Mvh Rune

Ole Arne sa...

Artig og følge med på bloggen din Knut Børge, blir spennende og se hva som dukker opp i 2010..

Ønsker deg og dine også GOD JUL og riktig GODT NYTT ÅR..

mvh Ole Arne

Knut Børge Strøm sa...

Takk så mye for hilsninger, og i like måte!

Nå ventes det snart et stort familieselskap, og masse god mat her i huset!

Fortsatt god jul!
mvh Knut Børge

Bling - our elf on the shelf sa...

Jeg besøker videre i 2010 også jeg. Hvem vet, kansje blir jeg flinkere til å legge igjen spor etter meg også ;)
Drømmestemning i bildet!